.................


از آشنایی تا جدایی

اگر خداوند روزی آرزوی انسانها را برآورده میکرد، من بی گمان دوباره دیدین تو را آرزو میکردم و توهرگز ندیدن مرا...آنگاه نمیدانم به راستی خداوند کدام را میپذیرفت...

سلام عشقم من منتظر تبریک تولدت بودم اما....                                                       یادته پارسال اولین جشن تولدم و با همدیگه گرفتیم،نه خب شاید یادت نیست...شاید واسه همینم تبریکی نگفتی چون... چون تاریخ تولدم و یادت نیست ولی آخه چرا؟اون روز که خوش گذشت واسه چی یادت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی همه تاریخایی که به تو مربوط میشه و حفظم...15 شهریور،8 آبان،25 آبان و...          وای راستی 25 آبان و یادته؟روزی که خدا تو رو به من هدیه داد؟وای یادته اوایل همش باهات لج میکردم و اصلا دوست نداشتم؟چقدر خوب بود نه؟                                                   نه چون تو اصلا روزای با هم بودنمون و فراموش کردی دیگه اصلا من و نمیشناسی....بیا به بقیه بگو که حداقل قبلا دوسم داشتی...آخه همه میگن تو از اولشم من و دوست نداشتی...برام سخته بقیه بهم ازین حرفا بزنن.نمیدونی تا حالا چطوری طاقت آوردم...

پس کجا رفتی چرا سفرت اینقدر طولانی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 16:33 توسط هانیه| |


Power By: LoxBlog.Com